sâmbătă, 31 martie 2012

Leapşa



Am primit zilele trecute o leapşă de la Ana . Mulţumesc, draga mea!


Săptămâna trecută cel mai mult am cheltuit  pe mâncare şi facturi.

 Daca aş câştiga mâine 10.000 euro, aş alege să vizităm câteva locuri frumoase din Grecia, pe care încă nu le-am văzut. Dacă aş câştiga 10.000 euro, aş mai dori să fac o bucurie unui om care duce o cruce grea a necazurilor,  unui suflet obosit de mâhniri şi întristări...

 Reţeta mea preferată, din cele extrem de ieftine este iaurtul, cu miere de albine(reţeta grecească).

 Distracţia mea preferată, care nu implică cheltuieli: să (re)citesc acele cărţi care m-au ajutat mult sufleteşte în ultimii 10 ani.

 Voi considera săptămâna aceasta un succes pentru blogul meu dacă măcar o singură persoană se va folosi sufleteşte de ceea ce public.

 Dacă ar fi să fac o cheltuială mare şi nu neapărat necesară, mi-aş cumpăra ... Dacă nu este necesar, atunci aleg să nu cheltui banii doar de dragul de a-i cheltui.

 Dintre mere şi pere, aleg perele.

 Între ghiocei şi zambile, aleg zambilele.

 Banii reprezinta pentru mine un mijloc de a supravieţui într-o lume în care aproape totul este raportat la bani(din păcate).

 Trimit leapşa mai departe oricui doreşte să o preia.

BUCURIE!



2 comentarii:

Ana spunea...

imi plac f mult raspunsurile tare,scumpa mea! te imbratisez :X
ps: scoate cuvintele de verificare te rog din suflet,eu vad greu si abia reusesc sa trimit comentariu unde gasesc verificari.......

Unknown spunea...

Te îmbrăţişez şi eu, Ana! :x
O să verific setările să modific, nu ştiam ca sunt probleme. E bine că mi-ai spus.

AddThis

Find us on Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dositeea

Abonaţi-va la acest blog

Copyright © 2011-2014 http://dositeea.blogspot.com



Vizite (de la 1 aug. 2011)

From 22 nov. 2011

View My Stats