duminică, 24 iunie 2012

Sfântul David din Tesalonic - icoane

Sfântul Cuvios David din Tesalonic este pomenit pe 26 iunie.
Fresca din Biserica Sf.Teodora, Tesalonic
Sfintele moaste se afla in Biserica Sf.Teodora, Tesalonic


Icoana din catedrala Sf. Dimitrie din Tesalonic


Viaţa Sfântului Cuvios David din TesalonicAICI


Un comentariu:

MONICA spunea...

Chiar este un sfant adevarat care si acum este printre noi.Adica sa va zic prin ce-am trecut eu de curand ,am fost in pelerinaj in Grecia si am fost si in biserica in care sunt moastele lui am pus urechea pe racla lui si ma atins de doua ori de ureche.Am ramas muta nu mai puteam vorbi de emotie.

AddThis

Find us on Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dositeea

Abonaţi-va la acest blog

Copyright © 2011-2014 http://dositeea.blogspot.com



Vizite (de la 1 aug. 2011)

From 22 nov. 2011

View My Stats